vrijdag 11 november 2011

Dromen


Ik baal. Ik baal al sinds 24 augustus. Ik heb er echt ongelofelijk de ziekte in. Want vanaf het moment dat ik 14 maanden terug mijn eerste stap in Australiƫ zette ben ik verslaafd aan reizen. Zuid Amerika, Azie, Oost Europa, Canada, de Verenigde Staten. Ik wil alles zien.

Mijn plan was dus ook om een jaartje geld te sparen en vervolgens naar Azie te vliegen. Om daar een maand of 3 rond te reizen en vervolgens via de Zijde Route terug naar Europa te komen. Dwars door Azie, het midden oosten en Oost Europa. Prachtig. Ik zag het al helemaal voor me.

Maar helaas, toen kwam de kanker. En tot onlangs betekende dat maandelijkse controle het eerste jaar en pas in jaar een half jaar tussen de controles door. Oftewel, deze droom kan nog een tijdje de ijskast in.

Twee maanden later kan je ook je andere dromen in de ijskast parkeren. Want daar was in eens de uitzaaiing. De planning kan direct de prullenbak in.

Hardbass, gaaf. Alleen weet ik niet hoe fit ik ben in februari. Moet je dan komende zaterdag een kaart gaan halen? Moeilijk..

Toch droom ik lekker verder. Een vakantie in februari, Egypte ofzo. Lekker duiken en van bakken in het zonnetje.

Of snowboarden! Er gaat een groep in januari. Misschien kan ik mee. Misschien...

Komende zomer, veel werk vanaf mei tot september. Heerlijk an het werk. Geld verdienen door alle grote festivals in Nederland en Belgie op te bouwen. Vette shit. Als ik tenminste fit genoeg ben. Dromen..

Weetje, misschien ben ik met kerst en/of oud en nieuw wel fit genoeg om even naar de kroeg te gaan. Er bij te zijn. Happy New Year, dat 2012 maar meer geluk mag brengen als de laatste maanden van 2011. Dromen mag.

Tot mijn neef al mijn plannen hoort, van Azie tot oud en nieuw en alles wat er verder in mijn nogal dromerige planning staat.

"Zal je eerst eens zorgen dat je beter wordt, knul?"

Verdomme, je hebt gelijk. Daar stond ik even niet bij stil. Maar eigenlijk he, eigenlijk ben ik op dit moment, met liters chemo in m'n barst, bezig om mijn grootste en mooiste droom waar te maken. Ik ben namelijk op weg naar een lang en gelukkig leven..

Wiz.

2 opmerkingen:

  1. Jezus wat ben ik trots op je! Diep respect! Liefs mammie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Hoop dat je snel je dromen waar gaat maken, om te beginnen een beter 2012! Hoop dat je dan fit genoeg bent voor een glas bubbels :D

    BeantwoordenVerwijderen